Camera dubla cu pat matrimonial sau single cu doua paturi de 90 cm fiecare.
Detalii
- Adulți: 2
- Dotări: Aer conditionat, Balcon, frigider, Internet wireless gratuit
- Vedere la: Plaja
Camera dubla cu pat matrimonial sau single cu doua paturi de 90 cm fiecare.
Am realizat marcaje pe pardoseală pentru delimitarea unor trasee conforme cu regulile de distanțare socială.
Pentru diminuarea contactului cu recepționerul am instalat paravane de plexiglas pe pultul Recepției.
Echipa din recepție este dotată cu echipament de protecție care cuprinde mănuși, mască, dezinfectant, pungi pentru deșeuri și termometru cu infraroșu pentru măsurarea temperaturii conform standardelor OMS.
Am amenajat covorașe dezinfectante la intrarea în hotel.
Acordăm o atenție deosebită igienizării tuturor punctelor de contact publice: ușă acces hotel, zona recepției, aparate POS, fișă client, clanțe, balustrade, mânere, robinete, întrerupătoare, suporți materiale promoționale, pult recepție.
Am crescut frecvența de intervenție în zonele publice la maxim 3 ore folosind soluții dezinfectante și antibacteriene autorizate.
Am actualizat procedura de curățenie în camerele de hotel și am fost nevoiți să scoatem din camere elementele cu risc de contaminare și greu de dezinfectat.
Angajații vor purta uniforma completă și echipamenul de protecție (mască, mănuși, vizieră) pe toată durata operațiunilor de curățenie.
Am scos toate materiale informative și publicitare din camere (guest directory, notes, pix, pliante, liste prețuri) și am sintetizat informația strict necesară într-un format care permite igienizarea.
Micul dejun îl asigurăm atât în regim room service conform variantelor disponibile și prezentate în lista din camera dumneavoastră cât și pe terasa restaurantului nostru.
Prânzul și Cina pentru grupuri le asigurăm în regim room service cât și pe terasa restaurantului nostru. Lista de preparate disponibile și prețurile se află în camera dumneavoastră.
Folosim ambalaje de unică folosință pentru servirea mesei la cameră, cu scopul de a reduce cât mai mult contactul uman și a evita contaminarea.
Telecomenzile pentru TV sunt înfoliate și sigilate pentru igienizare ușoară după fiecare oaspete.
Am schimbat procedura de curățenie și dezinfectare a camerelor de hotel după fiecare oaspete. Camerele eliberate intră în tratament de igienizare și dezinfectare corespunzătoare noilor proceduri interne, reintrând în circuitul de cazare la o distanță de minim 6 ore de la eliberare.
Nu se schimbă lenjeria și prosoapele pe perioada sejurului. În situații speciale, dacă oaspetele solicită schimbarea lenjeriei și a prosoapelor în timpul sejurului, camerista efectuează aceste activități când clientul nu este în cameră, fără a atinge obiectele oaspetelui sau alte suprafețe din cameră.
Echipa noastră este instruită pentru aplicarea riguroasă a tuturor măsurilor legale interne privind prevenția COVID-19. Fiecare angajat este informat în detaliu cu privire la măsurile de pregătire și prevenire esențiale. Instrucțiunile de operare sunt îmbunătățite în permanență.
Accesul în hotel pentru angajați se face prin zonele destinate acestui scop, îndeplinind procedura de control pentru această perioadă: măsurarea temperaturii, dezinfectarea mâinilor și încălțămintei de exterior.
Am actualizat echipamentul de lucru pentru echipa noastră, astfel, angajații au primit în uniforma standard mănuși și mască de protecție, vizieră (după caz).
Am eficientizat fluxurile interne pentru a limita deplasările în incintă și minimaliza contactele cu colegii, păstrând distanțarea socială.
Urmareste-ne pe Facebook
Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu ultimele noutati sau evenimente.